Keşap’ta Eski Başkan Emür’e Soruşturma İzni!
Keşap’ta uzun süredir gündemi meşgul eden imar ve yolsuzluk iddiaları, İçişleri Bakanlığı’nın kararıyla resmileşti. Bakanlığın, eski Keşap Belediye Başkanı Mehmet Emür dahil olmak üzere, belediyenin eski yönetim kadrosu ve personellerinden oluşan toplam 20 isim hakkında soruşturma izni verdiği öğrenildi.

